nä men det är bara sladdriga tanter som hänger där

Jag hatar när folk drygar, det är det värsta jag vet. Men nu har jag blivit så trött på allt drygande så jag har börjat dryga tillbaka själv och det gör ju inte saken bättre. Och det gör ju att jag liksom måste hata mig själv lite mer eftersom jag drygar och det är det tråkigast, töntigaste och mest idiotiska man kan göra. Jag hatar att jag har 100 sidor historia som jag inte läst och att provet är på torsdag. Jag hatar att min gitarläxa är cpjobbig och jag dör på den. Och att det är bobby på torsdag men jag kan uppenbarligen inte sjunga en jävla stämma. Jag hatar mig själv för att jag inte börjat plugga tidigare, och för att jag är korkad och inte fattar varken historia eller spanska över huvud taget. Att snön aldrig vill smälta så man kan börja springa normalt ute och slipper skämma ut sig i skolans glasbur. Jag hatar att min dator dör när jag faktiskt gjort tio instuderingsfrågor så allt försvinner utan förvarning. Och att man får så förbannat ont i rumpan av spinning-cyklarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0