jag blir nervös av att flyga är så van att gå med fötterna

bra saker: dressing, ljudeffekter, att lära sig nya ord, rabattkuponger, nya närmaste lassin, bussar som tajmar perfekt när man kommer till gullmarsplan, skratt, linner, favoritbloggar, när william plötsligt brister ut i sång, torsdagsbiosar, bruna ögon, frågestunder, när dom bra brallorna finns, coola fester, max, bilder som säger så mycket mer än ord, när det helt plötsligt slinker in en lön som man hade glömt bort, att ha någonting att se fram emot, frågestunder, söta sms och grymma vänner.

nu är det färdigjobbat för den närmsta veckan vilket innebär att jag kan sova massor när jag vill, ha på mig vad jag vill, äta när jag vill, måla naglarna hur mycket som helst, gå runt i bara strumpor och slippa springa på larm, utan att det är någonting konstigt med det. åh vad härligt. nu ska jag sova litelite så jag orkar vara social ikväll. puss på alla söta människor!


Kommentarer
Postat av: Denice

Sv Mickis: Vilka skor? :O <3

2010-02-28 @ 20:23:45
Postat av: Linduuss

Vilket glädjesprudlande inlägg! :)

2010-03-08 @ 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0