när vi diskuterar detta är det viktigt att komma ihåg att det är människor, inte ärtor eller marsvin, som vi pratar om.

Jag tänkte att jag skulle skriva något coolt, men nu när jag sitter här kommer jag verkligen inte på något. Om någon missat det så jag är förkyld och ser ut som ett psykfall med röda kinder och svarta ringar under ögonen. Imorn tänker jag då rakt inte gå på någon annan lektion än provet. Denice är en trevlig människa som inte blir sur även fast jag bara klagar i telefonen, hon måste återuppstå i skolan snart annars kommer jag börja klaga inför någon annan som inte står ut med det. Gud vad det sprudlar av positivitet här! Men vissa saker slutar aldrig vara roliga i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Denice

Nanna hjärtat du är inte så pjåkig du heller! Vi pratar dock grymt sällan och det är typ värdelöst! Så skärpning på Denice. Hon kommer till skolan på fredag :D <3<3

2010-02-24 @ 23:53:21
URL: http://denices.blogg.se/
Postat av: Indra

Hahahahahah, du MÅSTE skicka de där bilderna till mig ngn dag (:

2010-03-03 @ 15:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0