osthyvel

adam hälsar god morgon! och visst var den god till en början, jag vaknade innan klockan ringde imorse och var typ pigg(?!) iofs gick det över väldigt snabbt men jag gick upp iallafall! när jag kommer till skolan är självaste said inte här! då blev jag ju på riktigt glad på djupet. men sen hände det som inte fick hända, efter en halvtimme kom han och vi var tvungna att skriva kemiprovet ändå och vi behöver inte prata om hur det gick. men iallafall så slutar jag om mindre än en timme och då ska jag äta morotsmackor och få flashbacks från i åttan! nu hälsar bengan också fast det är bara för att han vill vara med i bloggen så ta inte åt er för mycket;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0