tror du att du är nån slags lång person?

vart i hela friden tog denhär helgen vägen? den typ flög förbi som en skållad råtta med turbomotor! men lite grejer har jag hunnit med, som att hänga i väsby, sett mr x, köpt en(till) tröja från herravdelningen, men den var faktiskt snygg! sett två dubbelgångare av kniven mot strupen snubben, sett min blivande man(han vet inte om det än bara) tränat tränat, sett världens häftigaste spärrvakt som utan tvekan hette robin och lärt mig att agneta sjödin är vacker. och insett att det finns en anledning till att jag slutade titta på melodifestivalen när jag var nio.

nu har jag lagt bort plugghögen för idag fast jag kan inte säga att den blev så värst mycket mindre än när jag började. men jag såg säkert smart ut en liten stund iallafall! idag gick jag upp typ halv elva(!!) och gymmade, gick väl sådär med intepikavarandragrejen men jag vågade mig över till det gråa golvet en snabbis iaf haha. och när jag kom hem bad jag en snabbis till gud att det skulle gå nåt gammalt top model avsnitt men det blen tillochmed ännu bättre, stilpoliserna!! lövlövlööööv<3. nu kände jag att dethär inlägget spårade lite så nu ska jag bege mig ut på en promenix, ciao!


Kommentarer
Postat av: Denice

Ofta du var i väsby Centrum idag! Jag var ju också där! Vart köpte du tröjan?<3

2010-02-07 @ 21:54:41
URL: http://denices.blogg.se/
Postat av: Anonym

nemen det hänger inte ihop jag var i väsby i fredags kväll;) men jag visste inte att dom hade nåt slags normalt centrum bland alla bondar där haha.<3

2010-02-07 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0