lilla lejongubbe

såklart lyckades jag försova mig idag, braaa jobbat mickis! skulle bara ha en lektion och det kunde man ju faktiskt ha orkat. anyway så måste jag åka till skoOOOlan iallafall för idag är det rep inför bobby som gäller! och så måste jag ju hemta fuckingmattebokshelvetet eftersom jag glömde ta hem den igår. men inte riktigt än, mäste ligga kvar i sängen ett liiitet tag till..
igår var jag duktig och tränade igen och jag tror jag blir medtvingad idag igen för att göra nåt slags styrka plus konditionstest, carro ligger inte på plus just nu alltså. för övrigt har jag fått det fina uppdraget att vara språkpolis denhär veckan (det är inte så flashigt som det låter) så passa er för att säga "tit  tut".
ne nu ska jag masa mig upp och fortsätta planka lite låtar jag började på igår, ha en bra dag sugerdarlings!:)

här är jag som jag troligen syns mest:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0