och det regnar som fan på bilarna

nu sitter jag barbent i alldeles förstora, fruktansvärt fula och helt fantastiska sockor och spanar in min nya favoritblogg! okej jag ska inte ta åt mig all credd, det var hanna som tipsade mig om den, men den är underbar:D

idag har jag glidit runt som på ett bananskal och haft en låt som jag inte riktigt kan på huvet hela dagen och ibland gillar jag faktiskt skolan, eller okej gilla är ett väldigt starkt ord men under vissa, mycket korta stunder, kan jag ibland inte ogilla den. som tillexempel idag satt jag och pluggade duktigt på håltimmen och utbrister till mina studiekamrater "shit vad sugen jag blev på tårta helt plötsligt". och tio minuter senare blir vi bjudna på tårta för att det är några i min klass som är knäppa nog att läsa fysik b? inte illa alltså;) nu känns det som att jag förskönade situationen lite kanske för egentligen var tårtan inge vidare god och jennifer åt upp allt. men ändå. eller när man i smyg kan sratta åt killar med jättemycket vit ögonskugga runt hela ögonen och klumpiga ögonfransar, eller facksnubbar som försöker se porriga ut och bita sig lite i kanten på läppen varannan sekund men det mer ser ut som "hjälp jag mår psykiskt dåligt och har jobbiga ticks". på ett ungefär.

anyway nu ska jag ladda över lite frääsch musik på åke och stänga av datorn för här kan jag ju inte sitta och ruttna! men det galna är att jag somnade jättetidigt igår så jag är alldeles pigg nu? livin' on the edge! imorgon är det fredag vilket betyder att jag bara har två lektioner på heela dagen och att jag verkligen borde kunna det jag ska spela på elgitarren, det har nämligen inte gått någe vidare för mig på den fronten, men nu har jag banne mig övat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0