varför fastna i decennier, det är ungefär lika smart som att mäta eviga sanningar med stoppur

ursäkta, jag råkar bara ha lite bättre saker för mig än att uggla framför datorn dagarna i ända. för här har det hänt grejer oh ja! helgen blev bättre än förväntat och jag har fastnat på bild ätandes ett antal för många gånger, men vad gör det när man dansar gärnet och får visa rumpan för hela svenska folket utanför stadshuset?

tänkte bara berätta för er att jag idag mitt i en mening sade följande: "intervallsbegränsa derivatans funktion" och sedan tillade jag "med avseende på a". min bordsgranne kollade något häpet på mig efter detta och sa att han tyckte det lät mycket anacerat. som om jag visste vad jag snackade om. själv vet jag inte om det är någonting häftigt eller om jag snarare ska bli lite rädd för mig själv att dessa ord slängs ur min mun utan att jag reflekterar över det överhuvud taget. men jag hoppas på det förstnämda, det låter lite bättre. för man vill ju vara cool.

för övrigt är jag fruktansvärt trött på allt tjat om snö hit och dit och om fuckinghelvetesskitbananerskuk-SL. okej grabbar, alla vet att det snöar, är förbannat kallt och att tågen, bussarna allt vad det nu är, är smått utvecklingsstörda/inte fungerar alls. detta drabbar även mig, och jag längrat också galet mycket till sommar och sol, men man blir otroligt less av att få det upptyckt i fejan hundratrettiotvå gånger dagligen. och det blir (hör och häpna) inte heller bättre av det. så snälla, för allas trevnad, andas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0