vi sa precis att jag iallfall aldrig mer skulle behöva träffa snubben igen så går det tio minuter lixom!

Tystnaden här, beror inte på någon vinterdvala eller att dagarna passerar händelselösa, nejnej. det råkar bara vara så att jag är lat och fruktansvärt trött. och så fort jag klickar på "skapa inlägg" så blir det helt tomt i huvudet. tror att dethär med att skapa inte är min grej. alls. det gör ont i ögonen och jag sår som någta tegelstenar på axlarna av att titta på allt som skulle bli gjort i helgen men som ligger orört kvar i en alldeles för stor och stökig hög. men jag var inte helt vaken när jag blev uppringd klockan 07:12 i torsdags morse och blev tillfrågad om jag kunde jobba. för visst svarade jag att självklart kan jag det. jag behöver pengar till vårat älskade sunkhotell i köpenhamn och gud vad jag längtar!

idag är det isabels big artonårsdag och det firades flitigt igår! det bidrog till vissa svårigheter att gå upp vid halv sex i morse men vad gör det, jag diggar bruden alltså. och vi har allt haft våra moments, så grattis grattis igen min fina vän!

nu ska jag återgå till att njuta av min alldeles tomma lägenhet man vet ju aldrig hur länge det varar. och jag vill passa på att säga grattis i efterskott till denice med de perfekta nannybrösten också, hoppas du hade en superbra dag igår och såhär i efterhand är jag bara tacksam att dom kom emellan mig och rosa kappan, min terapeft har hjälpt mig inse att det inte hade fungerat någe vidare ändå.

 


Kommentarer
Postat av: Denice

Tack Mickis! :D

Haha lugnt, någon var ju tvungen att se till så att ni inte höll ihopp resten utav livet! ;)

2010-02-15 @ 00:51:20
URL: http://denices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0