det är ju inte som att man har två frallor på varandra om man ska göra en dubbelmacka!

jaaaa! jag har äntligen fattat vad i hela friden jag ska med derivata till, det är ju för att jag ska kunna räkna ut hur jag ska göra dom bästa hinderbanorna i hallen när jag flyttar hemifrån, och fysiken behövs ju för att räkna ut kraften jag behöver för att hoppa över alla hinder och med vilken kraft och vilken vinkel jag ska ha för att få till bra storlek på fläckarna jag skapar med alla röror som jag kan göra och slänga på väggen utan att nån bryr sig!

idag har jag gått med på att bo på ett sunkhotell när vi ska till köpenhamn men vad gör det det är billigt och vi får frukost. man får ju inte vara kräsen och från det andra hotellet var det faktiskt hela två kilometer för att komma till självaste centrumet. och kan ni tänka er, TVÅ TREDJEDELARS coopertest ständigt fram och tillbaka till hotellet, det håller ju inte i längden. kommer iallafall bli hur skoj som helst jag har redan börjat nedräkningen!

btw är det inte så värst charmigt med tunna guldiga tights som jeans på enorma bakdelar och det är inte meningen att nån annan än hanna ska fatta delar av "mitt förra inlägg" så var inte oroliga pussilussläsare, jag har inte gått och blivit tokig. och förresten tycker jag att ni har snålat fruktansvärt på kommentarerna senaste tiden, man vill ju inte snacka med en vägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0