mekkannikerna

I morse när jag vaknade trodde jag verkligen att det var lördag, fatta besviken jag blev när jag kom på att det faktiskt bara är torsdag än så länge. Men imorn är det fredag och vi ska på bio och det är musik. Sen så var det något om att ha idrott utomhus i snön men om man låtsas som att det inte är på riktigt så ser det ut som att imorgon kan bli en bra dag. Noras dans ägde!

Ibland undrar jag vad folk har för problem med att bara säga rakt ut vad de menar. Det spelar ingen roll om det är taskigt det är ju mycket bättre att bara veta om någon inte vill ha med en att göra än att inte fatta någonting alls.

Och för övrigt så hatar jag :P gubben jag tycker den ser ful och elak ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0