du är osynlig nu din värdelösa fåntratt

gårkvällen var väl sådär, jag ber om ursäkt för mitt extremt osociala beteende jag mådde inge vidare så jag var hemma redan vid ett-tiden. men det var trevligt så länge det varade! nana var iallafall ett awesome resesällskap och jag lyckades fiska upp syrran i gullmarsplan också. och jag tror spärrarna i centralen inte är ett stort fan av nana, men mig däremot verkar dom gilla! eftersom när jag kom så öppnade dom sig vänligt för mig utan att jag äns tog upp kortet men när nana skulle pröva samma grej stägdes dom direkt med henne i mitten. moahaha. kanske beror på hennes extremt känsliga öron? jag är hemskt tråkig och äcklig idag och har inte åstadkommit mer än att tillaga fajitas utan att äns vilja äta det, och ikväll ska jag dega i soffan och stoppa i mig glass och onyttigheter som en flodhäst för nu har jag bestämt mig för att vara frisk tills imorgon. hoppas ni får en tuffare lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0