du bara står där som en blank fisk och låtsas som ingenting

Den här helgen har jag umgåtts med fina vänner, irrat bort mig någonstans i älvsjö, ätit godis till frukost, tittat på det sorgligaste grey's avsnittet och nästan gråtit lite, haft slagsmål med min brorsa, ätit konstant, inte pluggat det jag borde, inte tränat, insett att doftljus från ikea kanske kan vara helt okej trots allt, knaprat ipren, bränt mig på våffelgärnet och mycket mer.

Imorgon början en ny vecka och jag vill bara lägga mig i min säng och sova bort ungefär all tid som är kvar innan sommarlovet. Men tyvärr fungerar ju inte detta så jag får helt enklet försöka se det positiva med hela situationen. Det är ju trots allt inte så lång tid kvar till nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0