du hade just en tjusig rad där under

när jag ändå är igång kan jag ju informera om att på de nya bussarna istället finns en "öppna själv"-knapp. när bussen stannat vid en busshållplats lyser det ett dörrpar på dom klumpiga orangea lådorna som finns på sidorna av dörrarna. då är alltså meningen att man ska trycka på den runda knappen under för att öppna dörrarna.

sen undrar jag vem som egentligen vill ha en väggdekoration med en gullspira på? men vem vet, jag kanske råkar köpa den imorgon när vi ska till ikea och köpa tyg, känns väldigt moget faktiskt! nu ska jag försöka leta fram nåt varmt att ha på mig eftersom jag tydligen gått med på att åka skridskor såhär på kvällskvisten.

förresten har jag tappat bort min finaste handy pets tröja, WHERE ARE YOU?

  


Kommentarer
Postat av: Denice

haha älskade lilla. Knapparna har funnits i två år :P

2010-01-11 @ 00:25:13
URL: http://denices.blogg.se/
Postat av: Anonym

jamen folk fattar ju ändå inte! och förhoppningsvis har dom ju inte bara suttit hemma i två år

2010-01-11 @ 13:32:16
URL: http://fetare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0