etthundrafemtionde inlägget

Kycklingkebab och janssons frestelse, min middag kunde inte ha blivit mer perfekt! Nu väntar bara den enorma högen med saker att göra men snart börjar sverige-polen och gitarren har jag faktiskt inte spelat på sen i förrgår så den behöver lite kärlek den också. Och förresten har jag varit fett duktig dom två senaste dagarna!! Jag har gjort 18 instuderingsfrågor till historiaprovet som inte är förens om 3 veckor (i och för sig är det bara 18 av 70 men om jag inte låtsas om dom andra så finns dom inte). Imorn är det snoras dansuppvisning med Indra och det kommer bli feett med roligt!! Nu ska jag duscha och försöka ta tag i mig själv innan det är för sent.

Jag tycker att det är väldans tråkigt att Linda inte visat sig i skolan varken idag eller i måndags, jag blir lite ledsen i ögat när hon inte sitter brevid mig på lektionerna och får allt att bli lite roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0