ikea in my <3

Ikea är riktigt slitsamt, man känner sig helt färdig när man väl kommer ut därifrån! Men idag var vi faktiskt inte där allt för länge. Men jag tror att vagnarna jävlades med oss! Alla fattar väl att man inte vill ha dom där gula fula kärrorna som man ska sätta fast en stor kasse i, man vill ju ha en stooor vagn! Tygerna var också dumma för när vi bestämt att vi ville ha Sofia så fanns hon inte så mickis fick helt enkelt nöja sig med Lena istället. Eftersom att det inhandlades väldigt mogna kuddfodral passade vi även på att ta en tur till barnavdelningen där det fanns jättemånga fina djur, typ enorma krokodiler och tusenfotingar. Sen hittade vi doftljus (jag har alltså ett doftljus i mitt rum, vad händer?!) men det fanns inga röda som luktade gott så det fick bli ett grönt istället. Sen hittade vi jättefräna kort med muffins, bullar, tårtor, bakelser och kringlor på. Och slutligen kom vi till det som vi (i alla fall jag) egentligen längtat mest efter hela tidet: pizzorna och delicarna utanför kassan! Ikea vet minsann hur dom ska göra trippen till helt perfekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0