jag föll för dig genom ett öppet fönster

hahah förlåt nana det bara slank ur mig som en hal potatis!

idag har jag tagit en frääääsch sovmorgon, kände mig lite 2cool4 kemi halv nio och sex timmars håltimme så nu har jag sovit och pluggat lite istället, egentligen skulle jag träna men halsfan gör fortfarande ont! "igår snubblade hanna förbi" och vi åt "kladdkaka" till kombinerad frukost lunch och middag, lite snålt med tid där för sen var klockan helt plötsligt kväll och jag skulle gå på bio med bobo och stoffe och vi såg doctor P(!) okej egentligen hette den nåt annat men det var ingen som kunde uttala det så jag la inte namnet på minnet men den var iallafall helt knäpp men heath ledger och johnny depp var med så det funkade att titta på ändå! ´
nu ska jag gitta till skolan och gitta borde också befinna sig på nanas fina lista där nere;)

 
..en trött och sliten mickis
moahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0