jag känner för att göra illa någon och få den att lida och gå vidare

totally okej start på veckan måste jag säga! jag var dock tvungen att dissikera en kräfta på biologin(okej jag tittade på när misha gjorde det) men jag överlevde! i övrigt har jag suttit i studion med nisse alldeles för länge och försökt välja tyg på ikea i typ en timme. och sofia ville inte finnas så jag fick nöja mig med lena. nu har jag även dragit ner mognadsnivån lite i mitt rum så det ser ut ungefär som att leo 4 bast bor där men vem fan bryr sig om det, jag har iallafall bilder med muffins och bullar på och jag gillar dom! och nana köpte lika dana haha. jag fick henne att köpa doftljus också fast det var lite jobbigt för henne för det var grönt och det matchar ju inte hennes röda rum. men det matchar mina knappkuddar så det så! och idag har jag även blivit telefondissad av hanna så jag känner mig lite naken rädd och exposed. och nu insåg jag just att paradise hotel redan har börjat och här sitter jag och lyssnar på hoffmaestro och det går ju inte för sig. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0