muffinmamman

Jag har egentligen inte så mycket att skriva insåg jag nu när jag satte mig vid datorn. Men ikväll ska alla coola människor hänga i väsby och bada jacuzzi och som tur är råkar jag vara en av dessa häftiga människor;) Imorgon ska jag hjälpa Indra att fixa lite barnkalas och det är ju alltid trevligt. Jag tror jag håller på att bli glöms också. Det sista jag sa innan jag gick från mitt skåp var att jag skulle komma ihåg mina gitarrpapper, och tror ni att jag har några papper med mig? NEJ?! Jag får väl klara mig utan dem helt enkelt. Nu måste jag hitta en bikini som passar vilket kan bli lite av ett problem. Herrejösses vad stressigt det blir ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0