ni är ju liksom människor

Jag är hungrig och trött men INTE psykiskt labil, det händer inte allt för ofta. Idag har inte så mycket intressant hänt. Eller jo vi har skapat rockversionen av crackhoe och jag fick en alldeles egen syntslinga! Jag har en blåsa på fingret och min tumme gör ont igen men jag har hört ryktas att mamma köpt nya kycklingkebab så jag tror jag kommer överleva kvällen trots allt. Mickis lyckades hoppa på fel buss idag påväg till skolan, hon började alltså åka hemåt igen. hur smart låter det på en skala? Hon får väl skylla på morgontrötthet eller något sånt. Nu ska jag ha maaat!


Någon har förresten skapad den bästa facebook-gruppen någonsin "vi som blir fula på bild men är awesome i verkligheten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0