och vad glor du på har du aldrig sett en puma på en balkong förut?!

i gårkväll hände det, jag sjuknade in och spenderade kvällen med att äta piller plugga och sova. och idag var jag tvungen att åka till skolan för att göra matteredovisningen och det sög men jag är glad ändå för jag fick faktiskt mvg och det händer ju inte varje dag! sen åkte jag hem och bäddade ner mig i sängen och satte på kverteret skatan säsong ett, skatan in my <3 säger jag bara! fast jag orkade inte hålla mig vaken riktigt hela och sen sov jag i typ fem timmar och vaknade lagom till middagen men vad gjorde det för jag hade ju ingen matlust alls, wtf lixom? (för er som inte är så insatta är detta ett högst ovanligt fenomen) och nu påminde linda mig att jag måste transponera min låt så kompskissen stämmer med noreas jobbiga tonartsbyte tills imorgon (ingen pik eller så). och imorgon är jag bjuden på två coola fester men jag kommer typ inte orka göra nånting om det ska fortsätta såhär! och btw ska jag säga grattis till körkortet rebecca! och för övrigt tycker jag mina föräldrar har blivit riktigt trendiga när dom sitter vid var sin dator i olika rum och fars skickar "nu finns det nybryggt kaffe i köket" till mor på självaste facebook. man skulle kunna tro att vi bodde i en sjuhundratolvmiljoners lyxvilla, jag låter er tro det! nu blev dethär inlägget väldigt osammanhängande men det är lite så allting är just nu och jag undrar vart nana håller hus och jag orkar inte lyssna på musik det är alldeles för mycket ljud för mina stackars öron och nu kom jag på att det finns otittade paradise hotel avsnitt som väntar på mig. jag ska nog hålla käften. på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0