Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.

Är jag en mes om jag erkänner att jag faktiskt känner mig lite sliten efter dagens skridskoåkande? Nu har jag i och för sig redan sagt det så det spelar ingen större roll. Jag förstår inte varför jag fortfarande är vaken när jag vet att jag har seriösa sömnproblem och skrikandet kommer börja senast halv nio imorn. Jag känner mig hedrad över att numera ha en egen lista med min skitmusik på mickis spotify. Jag hoppas dock att hon inte länkar till den här för då kommer ingen vilja vara min vän längre. Och jag kan inte förstå varför folk inte vill lägga pengar på bröllopsfotografen, jag tycker det verkar som en jätterolig film. Fast jag skulle vilja se The imaginarium of dr. Parnassus men det beror nog mest på att Heath Ledger liksom dog mitt under filminspelningen(!) och jag tycker att det är lite knäppt att man gör klart filmen även fast mannen med huvudrollen inte finns längre. Jag känner att jag blivit bästis men elsa, idag när jag tittade på tv satt hon frivilligt i mitt knä (det handlar alltså om en treåring) och åt skumtomtar. Det är inte illa det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0