problemet med det förslaget är att det är dåligt

idag har jag inte gjort ett piss. absolut ingenting, och klockan har ändå lyckats bli sju? vaknade vid tretiden av en viss persons jobbiga röst. inga namn nämnda. för övrigt känner jag att jag och nana är rätt kassa på att dra ihop folk och hitta på nåt kul eftersom vi verkar bli dissade av hela bunten fast bara nästan för snils och hanna och isabel verkar fortfarande offra sig på att vara våra vänner:) nu ska vi iallafall snart iväg och äta och sen blir det bröllopsfotografen så nu ska jag slita mig från pianoklinkandet och tagga till!

veckans händelse måste iallafall vara att bror min har rakat av sig det fruktansvärda skägget, två tummar upp med caps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0