Sockervadd och en rutten mun

inte undra på att man inte visar sig på bloggen när sånadär bilder dyker upp! men låt er inte luras jag är awesome i verkligheten;) anyway, helgen flög iväg som en skållad råtta och nu är det helt plötsligt måndag (brukar vara det efter helgen) och jag har hittills lyckats försova mig, kolla på en tråkig film, klagat på träningsvärk ungefär femhundratrettioelva gånger, kommit på hur mycket jag älskar wannabecapoknappen på elpianot, förgäves dragit med mig linda och sprungit längs hela östra gymnasiets korridorer för att försöka hinna till en lektion som hann sluta, hämnats på norea (moahahaha), varit efterbliven på en mattelektion, tränat med syrran, försökt mig på dethär med att studera och svamlat i telefon. och nu är jag helt galet trött. såg iallafall efter mycket om och men snabba cash igår med alla coola människor och den var grymt bra! heeelt värt det att åka runt trettio omvägar på grund av nåt slags "körförbud", powerwalka till ica och vara trött idag:) däremot måste jag säga att jag kände mig lite snuvad på konfekten vad det gäller joel, han platsar helt enkelt inte på nån lista.

Kommentarer
Postat av: malin

Här är bloggen

2010-01-26 @ 07:00:01
URL: http://malinsundqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0