sog vott<3<3

jag trodde att det här skulle bli en sånhär tråkig och jobbig söndag men hör och häpna, det verkar som att det blir en riktigt trevlig sista dag på veckan trots allt! T.ex. så vaknade jag och var nästan inte trött alls, eller jo okej lite men jag överlevde och tog mig upp ur sängen och det fanns massa gott bröd hemma så jag kunde äta god frukost framför grey's anatomy. sen så karvade jag i och för sig upp typ halva mitt smalben när jag skulle raka benen jag fattar inte hur det kan komma så himla mycket blod ur ett så litet sår?! Men sen i alla fall har jag spelat gitarr i typ 3 timmar och pratat med indra en stund och med mickis i typ en timme i telefonen under tiden. Och min pappa gjorde äggröra till mig till lunch även fast jag har varit en inte så överdrivet trevlig dotter de senaste dagarna. Nu kom dessutom min mamma hem med en godispåse från julgransplundringen på hennes jobb. Och om några timmar ska vi ut och åka skridskor och det känns inte ens lite jobbigt för det är typ varmt ute idag! Nu är det bara det jobbiga att jag egentligen borde ha skrivit en svenskauppsats idag men ibland blir det inte riktigt som man planerat helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0