underligt bagage

Jag hade ju då någon slags tanke om att jag skulle äta lite mindre godis på vardagarna eftersom det inte kanske inte är jättebra att överkonsumera socker (jag gav upp anna skipper för länge sedan om någon eventuellt råkat missa det) men så fanns det chokladsplashade bilar hemma!! Asså det måste seriöst vara världens godaste godis! Men nog om detta. Idag var det skola igen och jag fick lite ångest över alla uppgifter som jag inte ens har börjat litegrann på, så nu sitter jag här med en halv spanskauppsats och en HUGE svenskauppgift framför mig. Då kan det ju faktiskt vara lite berättigat att tröstäta egentligen. Sen har jag bara natur, historia och engelska kvar. Men det lööser sig! Jag börjar trots allt inte förens 9.40 imorn så jag kommer förhoppningsvis överleva. Detta kan få firas med en frän bild från älskade ikea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0