våra kläder i hög på en ostmacka

shit vilket bra kex! haha. vissa grejer är föör bra för att vara sanna! idag har varit en händelserik dag men det känns typ som att jag har drömt den! iallafall började det med kemi redan halv nio och jag var asgrym och typ lyssnade och antecknade hela tre sidor! sen slutade jag jättetidigt och satt och babblade i frådet i typ en evighet så jag hann få ont i rumpan innan jag åkte hem. och sen var jag duktig och spelade gitarr och sen har jag lagat mat också och det lyckades bli skitgott och det ska ni veta händer inte ofta i mitt kök!


imorgon ska vi tydligen vara ute på idrotten och jag har lust att kasta gröt i nåns feja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0