vinterkuvös för kalla själar

mitt kylskåp låter även fast det är tomt så när som på ett paket utgången mjölk, några tomater och hemgjord sylt. men det finns ju faktiskt fem paket pyttipanna i frysen!! för det hjälper ju mig imorgon bitti.. Men jag är inte bitter jag har precis kommit hem från en och en halv vecka total isolering utan vänner, dator och tillgång till mobil speciellt ofta(eftersom vi råkar bo mitt i skogen dit comviqs nät inte behagar nå). Jag tänkte skriva ett poetiskt inlägg och berätta om min vistelse på gotland men insåg att det går att sammanfatta med fyra ord: sola, sova, äta, ljudbok. det har i och för sig inte varit helt fel eftersom sömn är det finaste livet kan erbjuda, näst efter mat då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0