jag har intima stunder med hela skolan känns det som

jag älskar att skolan i princip är slut och att jag har en lång härlig sommar framför mig och att jag glömt allt som heter plugg och att vissa människor är underbara och får en att skratta i alla lägen och att äta hamburgare på anders uteplats och att gå barfota nästan i glassplitter och hoppas att inget hamnar i mina fötter och att bli mobbad för att jag är klantig för att det verkligen är sant och att det är sol och bad vid sjöängen som gäller imorn och att jag stavar fel på typ varje ord men att datorn rättar och att josefina ringer och är på väg hem från hökis och måste prata tills hon kommer hem och att jag har en ironic på min mobil som jag faktiskt kan lyssna på utan att få ångestattack och att javier är världens bästa mattelärare och att det lönar sig att kuta till tunnelbanan och att linda har grisbilder på sin kamera och att allt rockar! jag älskar livet!

Kommentarer
Postat av: EMMA

det var kul att du följde med idag! vi ses och hörs! :D

2010-06-05 @ 21:48:56
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0