random cool stuff snott från rooosen

Namn: Hanna
Kallas: cooltjej_92_tuffast
Skor som jag bar idag: Sandaler
Svär du: fan heller
Favorituttryck: inte för att vara så men…
Uttryck jag använder mest: verkligen sant, vad leker han?!?!?, men jag tänker att…, men snälla vad menar du nu?!, är du efterbliven? Kul tjej
Favoritord: maxat
Favoritmat: allt med kolhydrater och/eller fett
Favoritplagg: ”tunika” med ”förlängningskjol”
Det här gör jag om fem år: pluggar ( aka living the dream)
Det värsta som har hänt den senaste månaden: Karev i hissen….
Det bästa som har hänt den senaste månaden: Att han inte dog
Om jag vann tio miljoner skulle jag: köpa en stor trea på bastugatan och rädda några apor
Folk tror att jag… langar bitchblicken                   
Men… egentligen så tittar jag bara
Tre saker du inte visste om mig: jag är rädd för katter, jag HATAR flygplansmat, jag går aldrig på a-brunnar
Mina barn ska heta: Ines och Elis  
När jag var liten ville jag bli: apskötare
Men nu vill jag bli: samordnare/ få bestämma mycket över många personer och några viktiga saker



Namn:
Michaela
Kallas: liz
Skor som du bar idag: converse
Svär du: möjligtvis ”ffaan” med volangröst
Favorituttryck: det är inga kossor på isen än så att säga
Uttryck du använder mest: men jag känner att.., fast samtidigt, OJ!, kul kille, herrejösses, gosh, men snälla
Favoritord: PLEASE!!
Favoritmat: max?
Favoritplagg: jumpsuit
Vad gör du om fem år: chillar galet
Det värsta som har hänt den senaste månaden: den ständiga rädslan att bli lämnad på farstastrandtåget
Det bästa som har hänt den senaste månaden: att jag hann av med livet i behåll
Om du vann tio miljoner skulle du: köpa inredning till en stor trea på bastugatan och en vecka med John Mayer (nöjer mig med en natt om det är för dyrt)
Folk tror att jag.. alltid ser ut såhär
Men… det är bara när jag har haft JÄÄÄVLIGT bråttom
Tre saker du inte visste om mig: jag är rädd för vatten, jag HATAR att vara barfota inomhus och jag äger två plyschdresser
Mina barn ska heta: ska inte ha några men om det av en olyckshändelse skulle ploppa ut en skulle den heta harald eller vera
När du var liten ville du bli: brandman
Men nu vill du bli: brandmansåskådare/mäklare

xoxo visste att ni ville veta
(..man vill ju inte vara den som är den)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0