äckliga t-shirtar gnuggade i fejan, jag hänger med mensninjan

guzzar och banditer! idag har jag haft på mig mina somrigaste kläder i hopp om att vädret skulle anpassa sig och kollat på konsert, sett ut som en matsal,  kommit fram till att jag nog inte ska satsa på en telefonförsäljarkarriär, övat in en lögn som jag inte kom till användning, lärt mig att jag har en jagsmsarmedhonomochjagtrorattingenannanserdet-min, snubblat minst tre gånger på två minuter och klinkat på ett elpiano som jag inte vågade peta på mer när jag hade sett prislappen, haha. men det var kul så länge det varade! för tillfället sjunger jag falskt till smiths och pratar med kusin, fööör ball grej detdär facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0