Där det är en livsstil att slåss mot drakar

Jag vaknade klockan åtta av att det var stört ljust och temperaturen i mitt rum hade gått från de senaste månadernas stadiga 15 grader till 20 så täcket plus två filtar kändes lite överflödigt. Det visade sig dock att alla inte är lika morgonpigga som jag när jag nyss ringde hem till mickis och väckte ungefär hela hennes familj. Hoppas dom kan förlåta mig! Hur som helst idag är det "draktränaren" i 3D som gäller, det är vad jag kallar cool stuff asså! Sen ikväll är det tydligen vid Cornelisrummet man ska hänga har jag fått lära mig av Katti. Woops det blev visst ingen tid över för varken matte, natur, psykologi, svenska, spanska eller historia. too baaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0