det finns en fagrare glans någon annan stans

kom precis hem från gymmet, hanna står i duschen och brorsan lagar mat. vi är inte de bästa på att handla, speciellt inte när vi står helt exposed i träningstights och är alldeles för hungriga iallafall. vi var tvungna att köpa förrätt, det tar ju så lång tid att göra tacos. den egentliga anledningen till att jag skulle börja dethär inlägget var att jag hade lite press på mig, det verkar tydligen finnas lite förväntningar på vad som ska dyka upp här, men som vanligt handlar de flesta av mina inlägg om mat..haha. anyway här kommer det.

du är luften i mina lungor och utan dig hade jag gått i så många bitar att jag inte vet vad jag skulle ta mig till. för dig spelar det ingen roll om jag har nittotalsfrilla eller om jag när du kommer över öppnar dörren i min kära plyschdress som jag inte vågar berätta om. jag kan lixom säga allt till dig, och du stöttar mig när jag är labil och behöver gå till hemmakväll. eller gå på fem coola fester för den delen. det är med dig jag skrattar åt det mesta och du kan bestämma om jag har för fettigt hår för att vistas ute. grejen är väl att du är grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0