ett tag hade ju hon och anders samma mage

Jag tror minsann att min käre bloggkompanjon har börjat tala i gåtor! eller så är det jag som förlorat för många hjärnceller på senaste tiden så att hennes föregående inlägg blev lite för avancerat för mig. Jag diggar inte snön för det gjorde så att spelare fastnade och inte kom till matchen och vi förlorade. avsaknad av målvakt och utespelare och coach på en och samma gång är ingen vinnande kombination har vi nu konstaterat.

Jag gillade igår, även om det innebar att köa med femåringar och deras föräldrar och en himla massa väntan. Men vad gör man inte för en paj på donken, två rör med pringles och 10 pingvinstänger! Musiken var megabra och sällskapet med. Och för alla som missat min noggranna nedräkning så är det nu endast 70 dagar kvar till sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0