hon har ju så tajta krullor

Mickis befinner sig i skogen och har säkert massa roligt för sig. jag är i mitt hem och kände att det kanske var min plikt att skriva ihop ett inlägg så ni inte rent utav går och dööör av abstinens. Jag sitter och väntar på att norea ska bli klar med hamlet (det verkar gå hett till där borta i vega) så jag kan få ta över. Eftersom att jag har lyssnat flitigt på idrottslärarna den senaste tiden så kom jag idag på den briljanta idén att jag skulle gå hem från juliaborg. Och det gick ju bra allt var frid och fröjd tills jag kom hem och somnade på direkten. I och för sig inte så dumt men lite småjobbigt med tanke på tidsbristen som råder för tillfället med Hamlet och Oidipus och alla andra män som man ska analysera. Norea är en pussy. jag ska skaffa fram en skärm, alternativt en shrekdräkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0