hon har konserverat sig bra. på burk då

lyckoruset från gårdagens träning har lagt sig en aning och pluggångesten har tagit över istället. tur att det finns saft och bullar. dagen var onödig och jag lyckades fälla den fina kommentaren "men kan ni bete er som normala människor" till min klass så jag vet inte hur populär jag kommer vara där i fortsättningen. Men jag gillar att jag lyckas göra bort mig så mycket som det bara går med ett sms, att linda är grym på engelska så jag bara behöver glida med på en räkmacka och att vi kan lyckas fördriva fyra timmars håltimme på ingenting och ändå känna oss rätt bra.

Kommentarer
Postat av: Lindassss

Haha du är också grym på engelska ;) vi är som en oslagbar kombination liksom!

2010-03-21 @ 17:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0