hur går din värmepump nu för tiden då, går den bra?

Jag tänkte att mitt nya liv skulle börja den här veckan vilket innebar att halv elva regeln skulle återinföras, att jag skulle plugga istället för att somna i soffan framför top model på eftermiddagarna och att jag skulle vara åtminstone lite nyttig. Alla dessa saker sprack på första dagen så det är nog bara att inse att det är kört, jag får helt enkelt vänta tills sommarlovet och ta tag i mitt liv då! Imorn kommer frida vara på bussen igen efter två veckors frånvaro, I can't wait! Tagga för ny skolveckaaa!!! Hur fel det än låter så känner jag mig faktiskt lite sugen på fisktisdag, och för att inte tala om tre timmar handboll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0