jag är ju inte desperat eller nåt. men snart måste jag ha sex

det råder brist på det mesta: tid, sömn, mat i mitt hem, pengar, sol, motivation, ork, lust, färdiga skolarbeten, idéer, varma kläder, fred på jorden och ni vet allt detdär. skulle vilja skylla det på det förbannade vädret och att jag fyller år sent på året. jag gör nog det; helveteskyla, nu får det vara nog! och morsan, HUR TÄNKTE DU?!

nu känns allting lite lättare,(jag kan iallafall låtsas). igår fyllde nana år, sweet 18! hon fick massa fina presenter och jag blev bjuden på mat och tårta, festligare kan det knappast bli sådär på en onsdag! nu är det glad musik på spotify och vässade pennor som gäller, här ska det skrivas uppsats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0