Tjejerna gillar ju sånadär testosteronkillar med flint

Jag är lite ur datorvärlden och sen sist har jag hunnit fylla år, utsatts för den jobbiga situationen att fixa pass, spenderat lite för mycket pengar på ingenting, träffat anna för första gången på lite för länge, vart ute med massa trevliga människor, ätit på donken, haft klädångest, tränat, fikat efterlämnad tårta i massor, kollat på nästan hela första och andra säsongen på sex and the city under nätterna, träffat massa gulliga människor, köpt folköl bara för sakens skull, vänt på dygnet totalt, upptäckt havre fras reklamen, vart på bio och spelat match. Sista kvällen på lovet tänkte jag nu fira med pizza och sen förhoppningsvis lite tröstätande med Mickis.

Imorgon börjar Svenska Hollywoodfruar igen!!! Fast mickis har ju kommit på den dumma idén att hon ska träna precis den tiden så det blir väl till att titta på tv3 play eller nåt sånt coolt. Nu ska jag smygäta lite på maraboun i kylen innan jag orkar ringa och beställa pizza. Förresten så är det astrendigt med grå långkalsonger som jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0