uppknutna skosnören och ingen vet sanningen

HJÄLP. jag tror jag har blivit knäpp? idag gick jag upp direkt när klockan ringde kvart i sju och tog tom en tidigare buss för även fast jag hade försökt fylla ut tiden med att äta frukost så orkade jag inte vänta hemma längre. så jag var alltså i skolan en halvtimme för tidigt, och då börjar jag läsa biologiboken, städa skåpet och läsa igenom labben som vi ska göra. och efter kemilabben och musiken som jag tom kunde alla låtar utantill på och det händer aldrig! så hade jag håltimme och då satte jag mig och skrev labbrapporten, gjorde samhällsuppgiften OCH matteläxan. jag är rädd..

anyway, nu är det helghelghelg så jag ska hoppa in i duschen för att sedan bege mig mot coolare ort. THANK GOD IT'S FRIDAY!!1 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0