jag hoppas det ser ut som att jag vet, fast jag har faktiskt ingen aning

det finns nog inget bättre sätt att starta dagen på än att bli bländad av solen, nu finns det hopp om våren! för att fira det fina vädret blev det kaffe+muffinsbrunch med massa filtar på uteservering i sjöstaden. skitmysigt ställe precis vid vattnet, det ska lätt bli en bra helgvana!

igår var det firande av nana som gällde, och jag kände mig lite ball, fast det ska man nog inte säga högt. kul kväll med trevligt folk var det iallafall och förhoppningsvis kommer det inte upp några bilder nånstans, haha. "överstruket". och om det är nån som har missat det verkar "upp" som en riktigt bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0