you can't start a fire without a spark

okej, ni kan nog ignorera nästa mening eftersom de inte stämmer, alls. men jag känner mig så jävla grym just nu! en gång i tiden fick jag för mig att det verkade som en bra idé att skjuta upp saker, skolarbeten. sen insåg jag att så inte var grejen och just nu har jag lite svårt att andas när jag tänker på allt som ska göras som borde gjorts för längesen. men idag har jag fixat så det är en uppsats mindre iallfall. den suger men det är en uppsats och imorgon ska jag kolla igenom det sista och sen ska den bli inskickad och försvinna ur mitt liv för all evighet, bara några månader försent sådär. fyfan vad skönt.

btw känner jag att det nu är jag som har blivit övergiven av min bloggkompanjon? hennes liv som artonåring har gjort henne mer upptagen än någonsin eller nåt. och nana, du måste pimpa bloggen med lite mer bilder! det råkar vara så att jag är keff på dethär med ha med en kamera och använda den så här finns det inte många inte. denhär fredagen verkar vara så bra, och förhoppningsvis fortsätter det så. den skulle kunna bli nästintill fulländad om jag hade någonting att ha på mig också men det löser sig, nu lyssnar vi på springsteen istället.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0