jag skulle ge dig min sista skjorta

efter minst en kvarts funderande över vad i hela friden gjorde förra helgen kom vi på att vi måste skriva vad vi gör i bloggen, så igår var jag hos catrin och partajade och cyklade, fick blod på strumpbyxorna, spelade in en ASrolig film, (..eller?) och hade en fettojacka på mig, men gröna stora jackor matchar tydligen blont fluffigt hår? när jag vaknade upp i morse var det första jag hörde "What the hell happened yesterday?" och efter en låång frukost begav jag mig mot stan för att möta upp nana och det slutade med en jäkla massa krångliga omvägar. nu har jag pluggat väldigt lite och kvällen ska bestå av bio på dendär alternativa biografen på söder där det går typ två franska dokumentärer, och så den med matt damon! ..och det var det senaste dyngnet i kortfattad version.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0