man fattar inte grejen. man fattar inte grejen.

lite uppdatering sådär. för tillfället sitter jag med den största koppen jag kunde hitta fylld med söderte och en passionsfrukt och diggar grym musik. har ett dokument med  överskrift evolutionsarbete på uppe, så jag iallafall kan låtsas att jag gör något vettigt. fast egentligen njuter jag bara av att jag vaknade i en tom lägenhet för två timmar sen och att solen skiner utanför fönstret. ostress!
igår var jag farlig och tog den kolsvarta skogsvägen hem, jag hade ju faktist lursällskap, men jag ångrade det redan efter några minuter när jag kände något mjukt och geggigt under högerfoten. hundbajs, tänker ni nu. det tänkte jag också. panik. som tur var var det inte hundbajs. men ändå. det var tillräckligt nära! nästa gång blir det omväg. när jag kom hem fick jag paniksms från denice och skrattade nästan högt för mig själv, vem blir inte glad av att se rosa kappan?
för övrigt har dom senaste veckorna rockat ganska fett. jag har lärt mig massa nya ord, njutit av solen, gått på bio, chillat vid vattnet, hållt på att bli dödad av en and, varit en krigare, kvällsmyst med filtar på balkongen, promenerat flera tusen mil(på ett ungefär) och nivet massa såntdär. men nu ska jag ta tag i mig själv och hoppa in i duschen så jag kan börja bege mig mot tyresö innan det hinner bli natt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0