WE GOT A HIPPO DOWN

ganska händelselös söndag. gick upp vid ett-tiden, åt två ballerinakakor till frukost och skrev uppsats. åkte och tränade plus yogade och kunde inte hålla mig för skratt. flera gånger lixom fnös jag genom näsan jättehögt för att jag försökte hålla mig för skratt. inte så lyckat då det var cirkus fem personer på passet. svettades som en hippo på bussen hem. skinnjacka plus sol i ryggen på en fullsattbuss = a NO-NO combination. svettades lite till, kom hem duschade och åt middag. skrev uppsats. fick sms om lördagsaktivitet, skrattade lite, tackade självklart ja.  fick en ny sträng på gitarren, spelade runt på alla tre ackord jag kan och åt jordgubbar. frös och satte på mig en gräslig tjocktröja, lyssnade om och om på veckans favoritlista. skrev lite mer uppsats. kollade igenom dagliga bloggrundan(eeeh..har ju ingen sån egentligen det var bara nåt jag hittade på nu!). upptäckte att ludwig har en likadan gitarr som jag. kände mig minst sagt vrålball. var inne på facebook lite för länge. och om sisådär två minuter är det måndag. igen. förresten har jag förtfarande inte riktigt förlåtit nana för den fruktansvärda headern, men eftersom jag är lite av ett retard kan jag inte ändra den. kanske får bli ett måndagsprojekt. sympatikramar till alla som orkat läsa, ni kan inte ha mycket till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0