det är domhär förbannade ppillerbrösten, dom är så tunga att bära på.

dikttjejen är över. jag vet, det kan låta som en illusion men nejnej. för visst kan man myta att man har mens tre veckor i rad? helgen har gått så förbannat snabbt men var grymt värd. hann med att ligga minst 10 efter, kom över ett tplmoment, krigade för fest nånstans i skogen, hade middagsgäst x2 och sleepover x2, satt så mycket på min matta att jag borde fått ont i rumpan, kirrade pippiskor, åt nattmacka (nästan själv?), skrattade så jag grät, fick reda på pilotens egentliga öppettider, (skönt att slippa gissa) blev väldigt inspirerad av MJ the one and only, fick höra att jag visst borde gå och lägga mig, lärde mig hur man ska hälsa för att bli ihågkommen, spelade piano i elvahundra minuter, chillade på busshållplatsen, ältade (för mycket) döda personer, fann mitt nästa kap för 39:50, tände lite "oförberedda" ljus, eldade tops, spikade nästa helg, chillade med livet, höll min del i dealen och fick lite plugg gjort. hade kanske en kärleksdröm eller två också. nu är det måndag igen. skola och skola och plugg och skola. men jag är taggad på denhär veckan. på fem veckor till lov. nedräkningen har börjat och vi kommer kicka denhär kilometern.


är alldeles för generad för att säga vad jag egentligen tittar på så vi tittar på dethär istället. ismet<3.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0