Evighet som kändes som en evighet på riktigt

Bra saker
1. Att jag äntligen (efter sisådär fyra år)lyckats hitta förlängningssladden till min
dator så jag kan sitta med den i sängen och ladda den på samma gång!
2. Min mormor som helt plötsligt kommer förbi med en jättefin grön skjorta som nu fått en
hedersplats i min garderob.
3. Att julskyltningen snart börjar så att jag kan
gå på den med min mormor och få nostalgitrip på riktigt.
4. Att jag fått bevisat för mig att det går att få bra betyg på en
uppsats som man skriver på en dag, och där har vi alltså vad jag gör på söndag klart för oss.
5. Att den insikten gör att jag inte behöver tänka på det imorgon utan kan lägga tiden på roligare saker istället.
6. Slutligen, att jag har den bästa i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0