being in love with your ass ain't cheap

så himla värd måndag! maxade sömnen och sov till kvart i åtta. satt på mattelektion halv nio. skrattade högt för mig själv på bussen. försökte behärska mig och spela cool. kontrollerade att jag hade bh på mig. hade häst - svans. fick skryta med att jag vet vad omw betyder. hade gladaste lunchsällskapet och åt godaste crepesen. brast ut i skratt när jag tänkte på livet. blev för generad för att kunna sitta i cafetet och dricka te. blev kallad tjock två gånger av två olika personer. spelade tamburin. käkade rester och snacka i luren. fick världens gladaste påminnelse när jag gick in på fejjAn. är för generad för att kunna prata om det. nu ska jag göra mig mentalt redo för att träna. brunka gärnet på boxningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0