du kommer sätta dig och okynnesbajsa bara för att reta mig!

okej, jag brukar klaga men nu är jag faktiskt riktigt sämst. skyller på för mycket coola fester och laan och häng i hångelrummet. orangea byxorna gjorde min dag idag! säkert att inte väskan är kvar på tåget och att du hittar till tunnelbanan? träningen var bästa. kan bero på att det var en vecka sen sist, träningsvärken imorn<3 det är förresten inte någon som vill köpa amaryllisar??? har ju bara tio stycken att sälja, gulle i sånt fall.
för övrigt verkar ju någon liten äcklig filur trängt in i min hjärna och tror att carina är min nya favoritlåt (bör inte nämna med vilket band) så jag hör dragspelet och "jag måste ringa carina" i huvudet hela tiden, längre än så räcker inte textkunskaperna.     
mördartisdag är över, jag sitter i sängen under mina två täcken (ett rött och ett gult om någon vill anteckna) med ett glas oboy och lyssnar på dikt tjejen frida, bra cheeey det där! jag blev trots allt inte halshuggen idag när jag svarade på svenska! (inte för att jag vet riktigt vad jag svarade på, men hon vekarde nöjd).
att missbruka och överanvända parenteser i största allmänhet har blivit min nya grej.
och jag är helt för ettårskalas, så länge det finns saft med i bilden! (också en av mina nya grejer).  
see u l8er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0