(har en av mina 17 bhar på mig)

spårad kväll igår. på alla sätt. skulle vilja säga caps och utropstecken också. spårad helg. känns som att jag sovit bort dagen idag, och denhär kvällen har inte hänt. nudå? skrattar högt när jag tänker på vad hahahah och taggar för ny vecka, bara två  veckor kvar till höstlovet hahaha. kommer aldrig bli trött förrän när klockan ringer 7 imorgon. fortsätter förvånas över mig själv men nu ska jag bara chilla. chilla galet med livet. och läsa sms. och lyssna på lotta. och skriva uppsats om FN. och stalka icapersonal. men det tar vi imorgon va? aaa bra.

varför inte en lista?
1. hahahahahaha
2. hahahahahaha
3. man kan inte bara stryka människor (om det är ens egen lista)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0